• 0

"Pronađi savršenog Sugar Daddy": Sraman oglas širom prestonice, Mađari traže da se hitno ukloni

Sporna reklama biće uklonjena sa autobuskih stajališta u Budimpešti

  • 0

Natpis "Pronađi savršenog Sugar Daddy" koji je na oglasu koji prikazuje model u prilično provokativnom izdanju biće uklonjen u Budimpešti.

Uličnu reklamu koju je lansirao Milliomosok.hu već je videlo stotine hiljada ljudi. Novinarka Rita Antoni, predsednica Udruženja za zaštitu žena, takođe je kritikovala oglas i bila ogorčena otvorenošću odnosa pa se obratila rukovodstvu prestonice.

Izgleda da je ovaj nečuveni poster bio poslednja kap koja je prelila čašu. Gradsko rukovodstvo nije želelo da vizija mladih bude iskrivljena. Senzualni model otvorenih usana na autobuskim stanicama u Budimpešti šalje poruku: „Pronađite savršenog šećernog partnera!“

Zamenik gradonačelnika Nemet Erzsebet reagovala je gotovo odmah: Obećala je da će ukloniti plakate.  Kako je rekla, za to imaju i zakonsku osnovu, jer Zakon o oglašavanju iz 2008. zabranjuje reklame koje su „štetne za fizički, mentalni, emocionalni ili moralni razvoj dece i adolescenata“.

Stvarno uklanjanje plakata još nije počelo; ovome može prethoditi duža prepiska između glavnog grada, nadležnog službenika, vlasnika prostora za oglašavanje i oglašivača.

Renato Bandli, generalni direktor kompanije Millimosok, rekao je da će, ukoliko se uklone njihovi prethodno pomenuti plakati, naravno preduzeti odgovarajuće pravne korake.

Dodao je da bi u Budimpešti mogli da imaju više od 40 takvih lokacija sa reklamama, uključujući bilborde.

"Sugar baby " (šećerna beba) i "sugar daddy" (šećerni tata) su termini kojima se naziva dvoje ljudi - obično heteroseksualna mlađa žena i stariji čovek, iako svako može da preuzme ulogu. To dvoje ulaze u odnos u kom se očekuje da će "šećerni tata" kompenzovati novcem ili poklonom, vreme koje je "šećerna beba" provela sa njim.

Video: Evo ko su najbogatije žene na svetu

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke