Adidas i Balensijaga označeni kao licemeri zbog nove kampanje: Evo ko je "zamenio" Kanjea
Bela Hadid predvodi novu reklamnu kampanju koja promoviše kolekciju francuskog modnog brenda Balensijaga i nemačkog giganta sportske odeće Adidas.
Ali, neki tvrde da je angažovanje palestinsko-američkog supermodela, sa holandskim korenima, odmah nakon prekida saradnje sa reperom Jeom (Kanje Vest) zbog njegovih antisemitskih objava - bila greška.
Podsećamo, najpre je Balensijaga prekinula posao sa Kanjeom, a onda je to učinio i Adidas, jer se zbog reperovih objava na društvenim mrežama podigla velika prašina.
Mlađa sestra Hadid je, piše RT, glasni kritičar Izraela i njegovog tretmana prema Palestincima, što njeni protivnici takođe nazivaju - antisemitskim, u suštini.
Njeno učešće u promotivnoj kampanji "Balenciaga x Adidas" otkriveno je prošle nedelje.
- Oni su jednostavno zamenili jednog antisemita drugim, time samo naglašavajući da se nikada nije radilo o vrednostima ili borbi protiv rasne mržnje, već samo o profitu - rekao je proizraelski aktivista Arsen Ostrovski za World Israel News, nazivajući ovu odluku "vrhuncem licemerja".
Autor Mark Vajlds, koji je rabin sa Menhetna, požalio se da su američke korporacije, zvaničnici i poznate ličnosti pokazale "prigušene reakcije" na kontroverzne izjave o Izraelu - kada su te izjave dolazile od ličnosti kao što je Bela Hadid - u poređenju sa onim sa čime se suočio Je.
"Imamo odgovornost da osiguramo da naše političke pristrasnosti ne stavljamo ispred onoga što je ispravno. Tek tada će korporacije poput Vogue-a, koje neprestano ističu [Belu Hadid i njenu sestru Điđi] na naslovnicama svojih časopisa, slediti njihov primer", napisao je on.
Điđi, koja je takođe supermodel, koristi svoj javni uticaj da bi se zalagala za palestinske probleme, dodaje RT. Kada je izbila kontroverza sa Jeom, Điđi je na društvenim mrežama rekla da bi "dozvoljavanje bilo kog oblika antisemitizma bila medveđa usluga njenim prijateljima, porodicama sa kojima je odrasla, ljudima koje vole i sa kojima radi, kao i za Palestince u celini".
U toj objavi se nije jasno pominjao Kanje, ali su ga mnogi doživeli kao Điđinu reakciju na reperove pređašnje reči.
Video: Jedna žena na godišnjem nivou izdvoji do 2.000 evra za higijenske proizvode za menstrualni ciklus
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
???
E kad to RT kaže onda mora biti da je istina. 😂😂😂👏
Podelite komentar