• 6

Vreme čitanja: oko 3 min.

Slađa je uplatila all inclusive, a dobila pogrešan hotel: "Ovde se oseća na vlagu, vrata i svetlo ne rade"

Vreme čitanja: oko 3 min.

Stigli smo i ja sam mislila da je greška, jer to nije hotel koji sam platila. Soba koja mi je dodeljena liči na bungalov, kaže ona

  • 6
Preseo joj odmor u Tunisu Foto0: Shutterstock, Slađana P, čitalac Telegrafa

Tunis je više nego popularna destinacija među našim ljudima koji se u najvećem broju slučajeva vraćaju oduševljeni sa odmora, ali iskustvo Slađane Petrović iz Lazarevca govori drugačije.

Slađana je u aprilu uplatila aranžman za maj ove godine u hotelu El Mouradi Club Selima preko agencije S.T..

- Kako su se neke stvari privatne desile, morala sam da pomerim polazak za 16. avgust, naravno za isti hotel koji sam rezervisala ranije. Par dana pred polazak isplatila sam aranžman, ali sam tada shvatila da više nije bio taj hotel, već hotel Soviva, ali sam mislila da je greška - počinje ona priču za Telegraf Biznis.

Stigli smo 17. avgusta u Tunis, čime nam je u staru jedan dan uzet. Stigli smo i ja sam mislila da je greška, jer to nije hotel koji sam platila. Soba koja mi je dodeljena liči na bungalov, od smrada i vlage nije moglo da se diše, utičnice polomljene, samo jedno svetlo radi.

Kaže da je na recepciji hotla jedva izmolila za flašu vode, jer su joj na aerodromu oduzeli njenu.

- Niko nas, sem recepcionera, nije dočekao. Vrata na balkonu nisu mogla da se zatvore, jer nisu imali vremena da ih poprave. Što se tiče plana i programa za doručak, ručak i večeru, niko nas nije obavestio u koje vreme je šta. Predstavnica F.T. je samo tražila da se plati viza, kada sam je pitala zasto mi je hotel promenjen, rekla je da onaj moj oni uopšte nemaju u ponudi - kaže ona.

Objašnjava da je tada počeo pakao.

- Zvala sam je da me premesti u neki drugi hotel i tražila mi je da doplatim na svojih 630 evra koje sam uplatila za aranžman, još dodatnih 200 evra - kaže ona.

Ona objašnjava da je u hotelu velika gužva, da su za ručak ogromni redovi i da se gubi mnogo vrmena dok se stigne na red.

- Ručak sam morala da preskočim zbog toga. Pisala sam i agenciji, samo su mi tražili ime i prezime, posle toga se nisu oglašavali. Ja radim i mučim se preko cele godine da sebi priuštim odmor i da na kraju doživim pakao. Neću stati na ovome, tražiću im do dinara sve da mi vrate. Tunis volim i imam lepe uspomene, ali ovde više ni u šali, ja neću da se neko bogati i uzima pare i radi šta hoće, ja sam to mukom zaradila - kaže ona.

Iz agencije F.T. kažu za Telegraf Biznis da oni Hotel El Mouradi, koji je prvobitno rezervisala Slađana, i nemaju u ponudi.

- Shodno tome postoji velika verovatnoća da je putnica izvršila rezervaciju preko subagenta koji ima pravo da prodaje aranžmane drugih tur. operatotora. Samim tim, do promene hotela sa naše strane nije ni došlo jer smo dobili samo jedan zahtev za rezervaciju koji se odnosi na pomenuti hotel Soviva, u kojem putnica trenutno boravi - objašnjavaju u kompaniji.

Oni ističu da im je zadovoljstvo putnika već punih 30 godina na prvom mestu i stoga nastoje da trenutnu situaciju reše u što kraćem roku.

- Naš predstavnik na destinaciji je u kontaktu sa putnicom i ukoliko postoji prigovor vezan za boravak u hotelu, rešava se u najkraćem mogućem roku - navode iz agencije.

Punomoćnik agencije, S.T. nam je u odgovoru napisao je dotična putnica dobila smeštaj po uslovima koji su bili naznačeni u njihovom ugovoru, a na koji je ona pristala:

"Putnica je dobila ugovoreni hotel, što je lako proverljivo iz Ugovora, kao i poslovne praskse organizatora putovanja, a što je okosnica prigovora na putovanje", navode između ostalog S.T.

Ovo nije prva žalba na uskove smeštaja u Tunisu. Portalu Telegraf Biznis nedavno se javila i žena koja je platila 1.720 evra za all inclusive smeštaj u hotelu sa pet zvezdica, a onda nije mogla da dobije ni besplatnu kiselu vodu. 

(Telegraf Biznis)

Video: Britanka slučajno iznajmila ceo najluksuzniji hotel na Baliju umesto par soba: Dobila raj od odmora

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Vesna

    25. avgust 2023 | 14:29

    zasto ne pisete puno ime agencija ja kada sam imala problem prijavila sam ih inspekciji jer je yuta stala na stranu agencije, lepo sam otisla u inspekciju sa prepiskama i dokazima i sve su mi nadoknadili nikako arbitraza yute jer stite agencije a ne putnike i jos vas isponizavaju na arbitrazi samo inspekcija i dokazi

  • Stojko

    25. avgust 2023 | 13:04

    Iz dosadasnjeg iskustva sa arapskim zemljama - nemojte da birate najjeftiniji hotel u cenovniku agencije.

  • lana

    25. avgust 2023 | 11:54

    Koliko para toliko muzike, zar ti nije bilo cudno ato je jeftino? Ko jos veruje slikama

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>