
"Ovo je sramno, katastrofa": Srpkinja otišla u Hrvatsku na more, sad poručuje: "Žive od stare slave"
Mnogi nisu svesni da hrvatski deo Jadranskog mora spada među najpoželjnije turističke destinacije Evrope - pa i sveta. Gradovi poput Dubrovnika, Splita i Zadra, kao i ostrva Hvar, Korčula i Pag, svake godine mame stotine hiljada turista iz celog sveta.
Za mnoge strane goste, letovanje u Hrvatskoj postalo je porodična tradicija - unuci dolaze tamo gde su nekada letovali njihovi deda i baba.
Ali, čini se da ne mogu svi da progutaju gorak ukus realnosti - da popularna destinacija znači i visoke cene.
Vida iz Beograda: „U Dubaiju sam imala luksuz za 80 evra, u Hrvatskoj sam platila duplo više za raspad!“
Najnovija „žrtva“ skupoće na hrvatskoj obali je marketinška stručnjakinja iz Beograda, Vida Janeković, koja je nedavno posetila Trogir.
Umesto da uživa u „mediteranskom šarmu“, kako kaže, doživela je turistički haos bez presedana.
- Naplatili su mi 20 evra za sat i po parkiranja! Bez kontrole, bez jasnog objašnjenja. Potpuno besmisleno! - izjavila je Vida za medije.
Njen šok se tu ne završava.
Odselu je u hotelu sa četiri zvezdice i platila 157 evra po noći, ali - ono što je zatekla tamo, nazvala je sramotom za turizam:
- Doručak je bio solidan, ali sve ostalo - katastrofa. Žute zavese, kanta za đubre koja se raspada, zastarela kupatila u kojima ne možeš ni da se istuširaš, i opšti utisak - nebriga i zapuštenost.
Zatim je usledila neizbežna - ali bolna - poređenja sa Dubaijem.
- U Dubaiju sam spavala u penthausu od 130 kvadrata u Jumeirah Beach Residence kompleksu - za samo 80 evra po noći, s uključenim vrhunskim doručkom. Čistoća, luksuz, usluga na najvišem nivou. Hrvatska toga više nema.
"Hrvatska podiže cene, a ne kvalitet - i to će je skupo koštati"
Janeković ističe da ovo nije usamljen slučaj, već deo mnogo dubljeg problema:
„. Hrvatska podiže cene kao da je Monako, a kvalitet usluge ne prati to uopšte. Žive od stare slave, dok gosti sve češće odlaze razočarani i pitaju se: Zašto plaćati više za manje?
Na kraju, ona šalje ozbiljno upozorenje:
- Ako se uskoro nešto ne promeni, hrvatski turizam neće više rasti - počeće da tone. I to pred očima onih koji bi trebalo da ga štite i razvijaju.
(Telegraf Biznis/Dnevno)
Video: Ekipa Telegrafa obišla je jednu od glavnih pijaca u Atini
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.