• 4

EKSKLUZIVNO Za 7 dana stiže nam servis na srpskom jeftiniji od Netflixa: Direktor SkyShowtime otkriva nam cene

, Telegraf Biznis

Nova evropska striming platforma biće dostupna od 14. decembra u Srbiji, a izvršni direktor kompanije Monti Sarhan u ekskluzivnom intervjuu za Telegraf Biznis otkriva detalje oko cena i programa za naše tržište.

  • 4
Monty Sarhan, CEO of SkyShowtime

Foto: SplashNews.com / Splash / Profimedia

SkyShowtime i zvanično stiže u Srbiju za par dana, a izvršni direktor kompanije Monti Sarhan u ekskluzivnom intervjuu za Telegraf Biznis otkriva detalje oko cena i programa za naše tržište.

Kako nam je najavio, biće to mesto za veliki izbor najiščekivanijih serija i filmova na svetu, i nada se da će našoj publici da se dopadne novi striming servis koji je i osmišljen tako što su osluškivane potrebe ovih tržišta.

Nova striming platforma biće pokrenuta 14. decembra u Srbiji, i u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Sloveniji. Dolazak na ova trižišta usledio je nakon dugo iščekivanog pokretanja platforme koje je počelo u Danskoj, Finskoj, Norveškoj i Švedskoj, u septembru, a zatim Holandiji čemu je prisustvovao i Telegraf Biznis, i Portugalu.

Generalni direktor kompanije, Monti Sarhan u razgovoru za Telegraf Biznis ističe da mu je drago što platforma dolazi u centralnu i istočnu Evropu, i veruje da će njihov program serija i filmova zainteresovati korisnike na ovim novim tržištima.

  • U Srbiji se radujemo najavljenom dolasku platforme, koji preduslovi još treba da se ispune?

- Uzbuđeni smo. Izuzetno se radujemo što pokrećemo uslugu u vašoj zemlji i zadovoljstvo je videti uzbuđenje koje se stvara uoči dolaska SkyShowtime. 14. decembra počinjemo uživo. A počinjemo sa neverovatnim sadržajem i odličnim programom.

Raduje nas što prvi put dolazimo na srpsko tržište, i što donosimo dobre stvari dobrim ljudima, jer i mi smo kreacija dvojice najvećih na svetu - zabavna kompanija koja nudi dobre cene (Universal Pictures i Paramount Pictures)

SkyShowtime će takođe imati lokalne originalne programe, dokumentarce i specijale sa tržišta. Omogućićemo sve nove serije, nove filmove, prava na sjajne zabavne usluge.

  • Šta vam je najeveći izazov u narednom periodu?

- Mislim da je trenutno najveći izazov to što se ljudi suočavaju sa krizom, odnosno, uvećanim troškovima života. Zbog toga smo želeli da budemo veoma prijemčivi. I ne mislimo da sjajna zabava treba da košta čitavo bogatstvo. Tako da smo sebi odredili cenu u skladu sa onim što mislimo da će biti pristupačno za ljude - 5, 99 evra.

  • Koja je vaša najveća prednost u odnosu na konkurenciju? Prema poslednjim podacima na primer, broj pretplatnika za Netflix pada, dok za Dizni raste?

- Radujemo se zbog svih tržišta na kojima je SkyShowtime prisutan. Mi smo evropski striming servis, za razliku od drugih sličnih servisa. Osmišljeni smo prema potrebama i imajući na umu sva ova tržišta. Posvećeni smo ovim tržištima i između ekskluzivnih filmova koje dobijamo od Universal Pictures i Paramount-as, dva najstarija holivudska studija do svih neverovatnih serija koje dobijamo od Peacock-a, Sky Studios-a...

Osim toga, imamo odličnu ponudu zabave koja može parirati bilo čemu drugom što postoji. I verujemo da striming samo raste, uključujući i ova tržišta. Veoma smo uzbuđeni zbog prilike. Mislimo da je šansa koju imamo ogromna.

  • Pomenuli ste cene pretplate, da li će ona biti ista kao i na drugim tržištima?

- Cene su nam izuzetno atraktivne. Kao što sam naveo, paket košta 5,99 evra mesečno. I to je jeftinije od Diznija, jeftinije od HBO i jeftinije od Netfliksa.

Taj iznos biće isti i u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Srbiji i Sloveniji.

  • Najavili ste otvaranje nekoliko kancelarija u Evropi, da li će to biti slučaj i u Srbiji, ili ćete upravljati na drugi način? Pitam vas to zbog potencijalnog otvaranja novih radnih mesta u Beogradu?

- Nastavljamo da rastemo. Kao što i sami znate, tek smo u februaru počeli da gradimo ovu kompaniju i od nula zaposlenih stigli smo na 120 radnika. Prešli smo sa jedne kancelarije na šest kancelarija širom naših tržišta. Dakle, nastavljamo da se širimo.

Sky Showtime

Foto: Telegraf.rs

 

Verujem da ćemo u tom smislu nastaviti da angažujemo ljude za naše timove jer smo usluga koja je posvećena Evropi i ovim tržištima.

Verujemo u izgradnju raznolikog tima koji odražava ta tržišta. Ovo su naša, domaća tržišta. Trenutna naš tim čine ljudi koji dolaze iz 15 različitih zemalja, oni govore 21 različit jezik. Naravno, angažovaćemo talentovane ljude sa svih naših tržišta. Mislimo da je to jedna od stvari koja će nas učiniti uspešnom kompanijom.

  • Aplikacija će biti, ako se ne varam, dostupna na 18 jezika, uključuje li to i srpski?

- Da. To je jedna od stvari za koje mislim da nas razlikuje od drugih servisa za strimovanje. Prvo, zato što jesmo namenski servis za Evropu i stvoreni smo za ova tržišta. Sve što radimo fokusira se na lokalnu, publiku, lokalna tržišta, lokalne jezike.

Svaki deo sadržaja je dostupan na 18 različitih jezika, uključujući i srpski.

To je ogromna konkurentska prednost. Želimo da ovu sjajnu zabavu prenesemo na srpsko tržište. I želimo to da uradimo po odličnoj ceni.

Dakle, od lansiranja do lansiranja, biće neke sjajne velike serije koje ćemo doneti. "Zvezdane staze "Čudni svetovi", 1883, 1923, A Friend Of The Family, Ambulance, American Gigolo, Blocco 181, Halo, Law & Order Season 21, Let the Right One In, Marry Me, Pitch Perfect: Bumper in Berlin, Sing 2, Star Trek: Strange New Worlds, Super Pumped: The Battle for Uber, The Calling, The Fear Index, The First Lady, The Hanging Sun, The Midwich Cuckoos, The Northman, The Offer, The Rising, Tulsa King, Vampire Academy i Yellowstone.

I takođe ćemo biti treći u velikim, velikim filmovima. Najveći filmovi godine biće premijerno prikazani. Dakle, biće tuTop Gun: Maverick, Jurassic World Dominion, Minions: The Rise of Gru, The Bad Guys i The Black Phone. Dodatni blokbasteri koji će biti dostupni na ovoj platformi su Redeeming Love, Downton Abbey: A New Era i Belfast.

To je velika stvar. Mnogo zabave po odličnoj ceni. Mislimo da će se građanima Srbije dopasti.

  • Hvala na tome, i za kraj, pominjali ste već sadržaj, a da li imate i nešto ekskluzivno da nam najavite?

- Ništa što već nisam rekao, ali mislim da je lokalni sadržaj neverovatno važan. Ljudi žele priče koje su im važne. Ljudi žele priče sa likovima koji odražavaju ko su oni i kakva su njihova iskustva.

I to je važan deo onoga što će SkyShowtime postati i kod vas.

Video: Probali smo Starlink u Srbiji, Maskov sistem za besplatan internet o kojem trenutno svet bruji

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari