Kompanija koja posluje u Srbiji iskoristila ChatGPT: "On je tu da pomogne ljudima, ne da ih zameni"

   ≫   
Čitanje: oko 3 min.
  • 0

Nekoliko meseci nakon objavljivanja ChatGPT-a, pojavila se i verzija GPT4, koja ima bolje rezultate, a pored teksta može da obrađuje i slike, video i zvuk. U praksi to znači da pitanja i zadaci ne moraju da budu samo tekstualni, već je sada moguće dati GPT-u input poput "kaži mi šta je smešno na ovoj slici". GPT obrađuje sliku i veoma je dobar u proceni.

Dalje, GPT4 sada može da obradi do 50 stranica teksta i gotovo savršeno može da obradi čak i papire za prijem na Harvard. Zbog toga, sve više se govori o tome koje poslove će da zameni ova novotarija, ali i kojima će da pomogne. O tome je Telegraf Biznis više puta pisao.

I kompanije širom sveta trude se da implementiraju ova i slična rešenja i da idu u korak s vremenom. Globalna tehnološka kompanija Daktela, vodeći provajder komunikacionog softvera i cloud rešenja u svetu, tako je postala jedan od prvih CCaaS provajdera koji je u potpunosti iskoristio potencijal nove tehnologije i integrisao ChatGPT direktno u svoju platformu.

Ekskluzivno za Telegraf Biznis, Tomaš Lisek, izvršni direktor i suosnivač Covorkers.ai i Daktela objašnjava o čemu se radi.

Zapravo, Daktelina najnovija AI inovacija nudi agentima kontakt centara brojna poboljšanja u poslovanju, pre svega efikasnije rukovanje dolaznim zahtevima i bržu komunikaciju sa klijentima.

- Veštačka inteligencija već menja svet i nastaviće da igra sve važniju ulogu u korporativnim strategijama u različitim oblastima, uključujući softver za komunikaciju. Daktela je prošlogodišnjom akvizicijom Covorkers.ai, startapa koji razvija sopstvene inteligentne glasovne robote i čet-botove, postavila osnova za razvoj ove vrste inovacija. AI je tako počela da prodire u veliki deo naših proizvoda na različite načine i implementacijom ChatGPT-a u rad kontakt centara nivo naših pametnih rešenja ponovo ide dalje. Daktela je više nego dobro pripremljena za sve izazove koje će doneti budućnost i neizbežni tehnološki napredak - navodi on.

Prva implementirana funkcionalnost je sumiranje komunikacione niti, što omogućava korisniku da u nekoliko tačaka sazna o čemu se radi u komunikaciji između agenta i kupca. Novo rešenje eliminiše potrebu za čitanjem svih e-poruka i drugih tekstualnih komunikacija koje se nalaze u niti. ChatGPT značajno ubrzava orijentaciju u sistemu, posebno u listama pojedinačnih zahteva kupaca, a agentu omogućava brz pregled istorije korisnika tokom direktne komunikacije sa njima.

ChatGPT Foto: Jaap Arriens / Zuma Press / Profimedia

Još jedna od novih funkcionalnosti fokusira se na poboljšanje, ubrzanje i povećanje automatizacije komunikacije pisanja teksta. Daktela kontakt centar sada dozvoljava agentu da napiše samo listu sa glavnim tačkama razgovora. Oni se zatim automatski proširuju u kompletnu, propisanu e-poštu sa svim formalnim i komunikacionim zahtevima preko GPT-3.5. U isto vreme, agent može da označi bilo koju rečenicu i da je ponovo napiše u drugom stilu kroz nove karakteristike, na primer da zvuči formalnije ili intimnije.

Da li je novi GPT nepogrešiv?

Naš sagovornik navodi kao primer zanimljivo poređenje LeetCode Challenge, koji je fokusiran na programiranje složenih algoritamskih zadataka. OpenAI je podelio zadatke na lake, srednje i teške, uspevajući da reši 31 od 41 lakih, 21 od 80 srednjih i 3 od 45 teških zadataka. Rezultati pokazuju prednosti i ograničenja GPT-a u praksi. GPT može veoma dobro da rešava jednostavne zadatke, ali ima problema sa srednjim i složenim.

Takođe se nedavno vodila debata o tome da će ljudi koji rade jednostavaniji posao, koji se može automatizovati pomoću GPT-a, izgubiti isti tokom vremena. To je veoma smela tvrdnja, jer čak ni GPT4 nije nepogrešiv. Još uvek ne može da prepozna kada greši i potrebno mu je dati povratnu informaciju šta nije u redu.

Kao što je pomenuto tokom zvanične prezentacije i demonstracije za GPT4: GPT je "alatka za uvećanje" koja treba da pomogne ljudima, a ne da ih zameni.

Podsetimo, Daktela - globalni dobavljač CSaaS (Kontakt centar kao rešenje) softvera i jedan od lidera u regionu jugoistočne Evrope, a Telegraf Biznis je prvi javio da stižu u Srbiju. 

(Telegraf Biznis)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>