Nakon uspešnog nastupa u Madridu, Tesla stigla u Milano: Mesto gde se prepliću potreba i kvalitet
Najveća tehnološka dostignuća HVAC sektora predstavljaju se ove nedelje u Milanu! Italijanski grad okupio je renomirane kompanije u industriji grejanja, ventilacije, klimatizacije i obnoviljivih izvora energije, među kojima se nalazi i domaća kompanija Comtrade, sa brendom Tesla.
Međunarodna izložba ,,Mostra Convegno Ekpocomfort 2024" predstavlja idealnu priliku za upoznavanje novih kupaca i jačanje odnosa sa onima koji dizajniraju, instaliraju i grade postrojenja i sisteme za udobnost u industrijskom, stambenom i komercijalnom sektoru.
"Uzbuđeni smo što predstavljamo naša najnovija tehnološka dostignuća koja će redefinisati industrijske standarde HVAC", poručuju ispred brenda Tesla povodom izložbe koja je otvorena danas i trajaće do 15. marta.
Tesla spremno očekuje posetioce u svom izložbenom prostoru koji se nalazi u hali 5, na štandu F09.
HVAC sesktor je u 2022. godini generisao čak 44,5 milijardi dolara
Brend u Milanu predstavlja najnovije proizvode iz Kataloga za 2024. koji sadrže naprednu energetsku efikasnost i integraciju pametne tehnologije u vodećim asortimanima: AC, toplotnu pumpu i pametne kućne aparate.
"Ove inovacije obećavaju da će podići udobnost i pogodnost životnih prostora i označiti korak napred u našoj posvećenosti održivosti i ekološkim rešenjima", poručuju ispred Tesle.
Podsetimo, ovo nije prvi put da se Tesla predstavlja na jednoj ovakvoj renomiranoj izložbi. U novembru prošle godine imala je uspešan nastup i na sajmu u Madridu.
Tesla - Tehnologija koja je dostupna svima
Tesla je brend potrošačke elektronike koji nudi širok portfolio tehnoloških proizvoda i rešenja.
Brend se vodi vizijom budućnosti ,,u kojoj je tehnologija dostupna svima'', pa tako Tesla stvara kvalitetne i pristupačne uređaje koji čine svakodnevni život malo lakšim.
Tesla portfolio obuhvata široku lepezu proizvoda: televizore i monitore, sisteme za klimatizaciju i prečišćavanje vazduha, kuhinjske aparate i aparate za kuvanje, kao i mašine za pranje veša.
Trenutno su prisutni u više od 37 zemalja širom sveta i posvećeni su rastu i širenju na više regiona i tržišta.
"Naš cilj je da kreiramo proizvode koji poboljšavaju kvalitet života naših potrošača. Verujemo da tehnologiju treba učiniti jednostavnom i korisnom, tako da svi mogu da uživaju u njoj – još više uz malu Tesla pomoć", poručuju ispred brenda.
Dešavanje na međunarodnoj izložbi možete pratiti uživo na LinkedIn profilu kompanije Tesla.
(Telegraf Biznis)
Video: Anketa Black Friday
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.