• 0

Milijarder kojeg treba slušati: Izbegnite ove greške u biznisu

On navija fanatično, vodi blog, oblači se ležerno, a pre svega - Mark Kjuban jedan je od vodećih na Forbsovoj listi najbogatijih ljudi na svetu. Evo koje poteze on smatra fatalnim za karijeru svakog preduzetnika

  • 0

Preduzetnici su po prirodi inteligentni, strastveni i ambiciozni, ali to ne znači da biznis vode bez greške. Ipak, jedan od njih skoro da ne donosi loše odluke, pa njegova neto vrednost danas iznosi više od 4 milijarde američkih dolara. Ovako Mark Kjuban savetuje sve poslovne ljude.

Ne zanemarujte osnove biznisa

Svaki preduzetnik koji želi da posluje uspešno mora da zna razliku između samog proizvoda i njegovih odlika. Nije dovoljno samo da stvorite neki produkt, potrebno je da se on izdvaja po svojoj karakteristici - to je ono što mu daje vrednost. Na primer, ako proizvodite mobilne telefone, oni ne smeju biti samo to, još jedan brend u nizu, već im treba dati vrednost zbog koje su jedinstveni.

Konkurencija vam ne daje validnost

Nije lako stvoriti biznis ni iz čega i ubediti ljudi da koriste vaše proizvode ili usluge. Međutim, Kjuban smatra da je velika greška misliti da prisustvo jake konkurencije na tržištu daje vrednost nekom brendu. On mora "govoriti" sam za sebe. - U velikom ste problemu ako niste u stanju da proizvodite i osmislite više od drugih. Uvek morate biti jedan korak ispred - smatra američki mag za biznis.

Jedan "zlatni radnik" ne sme biti ključ vašeg uspeha

Ljudi obično pogreše kada nađu samo jednu osobu od poverenja, koja im je desna ruka u svim situacijama. Potreban vam je čitav tim vrednih, ambicioznih ljudi koji će poput karika pokretati biznis iznova. Ista je stvar i kada preduzetnici naiđu na problem, pa misle da će im taj novi, "sveži" zaposleni doneti rešenje problema.

- To što ćete uposliti najboljeg poznavaoca tržišta ne znači da ćete odjednom magično unaprediti svoj biznis, prodavati više i živeti harmonično do kraja života - kaže Mark Kjuban.

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke