Od džogera je napravila milionski biznis: O neverovatnom životu Džoj Mangano snimljen je i film

  • 2
Joy Mangano, Džoj Mangano Foto: Profimedia/Jamie McCarthy / Getty images

Neke stvari deluju toliko bezazleno, a zapravo, menjaju našu svakodnevicu, i to shvatimo tek kada ih nema. Jedna od tih stvari je džoger, kućni predmet koji ima gotovo svaka kuća.

Prošle godine, sredinom oktobra, pisali smo o tri najprodavanija proizvoda u Srbiji tokom pandemije, a među njima se našao upravo džoger. Ovaj predmet je jednako prodavan i širom sveta, jer su se ljudi više posvetili sređivanju kuće u karantinu.

Ipak, da li biste pomislili da neko može da preokrene svoj život i zaradi milione dolara na račun džogera? Upravo takav biznis je pre 30-ak pokrenula Džoj Mangano, i to iz očaja, ali se ispostavio kao prava stvar.

Štaviše, o njenom životu, uspehu i bogatstvu snimljen je i film "Joy", iz 2015. godine, sa Dženifer Lorens, Robertom de Nirom i Edgarom Ramiresom u glavnim ulogama.

Kako je sve počelo?

Davne 1990. godine, Džoj Mangano, razvedena majka troje dece i službenica zadužena za rezervacije u kompaniji "Eastern Airlines", stvorila je džoger koji se sam uvrće i cedi od vode, a demonstrirala ga je na parkinzima, buvljacima, izložbama na brodovima.

Međutim, prodaja je išla slabo. Onda je, bez iskustva na TV-u, našla način da prikaže svoj revolucionarni proizvod na televizijskoj mreži QVC i za manje od pola sata prodala je čak 18.000 džogera. Naziv proizvoda je "Miracle Mop", a do sada ih je prodala na milione.

Pre četiri godine Mangano je napisala knjigu "Inventing Joy", namenjenu onima koji žele da stvore hrabar i kreativan život. Ali, vizija ove preduzetnice nije ograničena samo na Čudesni džoger.

Na svoje ime poseduje više od 100 patenata i zaštitnih znakova, i stvorila je stotine uspešnih proizvoda kao što su JOY ofingeri, praktični kućni aparati, Memory Cloud jastuk, Better Beauty koferi itd.

Slučajni izumi, ali ne i slučajni uspeh

Čudesni mop je nastao nakon što je Džoj Mangano na brodu prosula vino i neslavno krenula da ga kupi krpom. U filmu je prikazana i scena gde se prilikom čišćenja posekla na staklo.

- Moji izumi su definitivno bazirani na nekim problemima koji su zahtevali rešenje. Uvek bih pomislila Ovo je problem, a onda i Šta je rešenje - kaže Mangano.

Kada je prvi put nastupila na TV-u, da predstavi svoj Čudesni džoger, imala je veliku tremu. Kaže da je i dan-danas nervozna u tim situacijama, ali da se uvek fokusira samo na jedno - a to je priča.

Njeni ofigneri postali su najprodavaniji proizvod u istoriji HSN mreže, ali... To se desilo nakon što je, kako kaže, milion puta nailazila na "ne". Zamislite da neko bude tako istrajan i uporan u nameri da proda jedan običan ofinger i ubedi vas da vam samo još to nedostaje u životu?

To je zato što Džoj Mangano veruje da je sve proizvod.

Video: Veštačka piletina iz američke laboratorije prvi put je servirana u restoranima

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Pinokio

    1. februar 2021 | 15:51

    Mnogo dobar film... :)

  • Zocky

    1. februar 2021 | 14:05

    Mangano je jedna od 5 Njujorških porodica Italoamerikanaca koji su i dan danas jako pozicionirane u gradu!

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>