• 10

Pukao mu đon na patikama, trgovac kaže: Niste pravilno izuvali zapertlanu obuću!

Udruženje Zaštite potrošača odmah reagovalo

  • 10

Na reklamaciju patika, zbog odvajanja đona od gornjišta nakon manje od tri meseca, trgovac odgovora "odbija se", a razlog za to je "nepravilno izuvanje zapertlanih patika".

Kada bi se odgovor Komisije za reklamacije malo uprostio, on bi glasio: "Odbijeni ste, naš odgovor je konačan i nismo dužni ništa da Vam pojašnjavamo i obrazlažemo. Ako niste zadovoljni, tužite nas". Ovo je samo jedan u nizu slučajeva sa kojima se pravni tim Zaštite potrošača susreće na dnevnom nivou.

Oni su kontaktirali spornog trgovca, a deo zapisa je u nastavku:

"Potrošač se zbog odbijene reklamacije obratila udruženju, gde je pravni tim nakon pregleda dostavljene dokumentacije utvrdio da postoje propusti u tumačenju zakonskih odredbi, budući da preduzeće „FERIT“ nije akreditovano da se bavi stručnim procenama o načinu na koji je došlo do oštećenja obuće, već za to postoje specijalizovana stručna tela."

"Tvrditi da je za odvajanje đona od gornjišta odgovoran potrošač „koji je izuvao zapertlanu obuću“ u najmanju ruku je nestručno i neozbiljno, a još problematičnija je konstatacija da je dokaz za iznetu tvrdnju „obuća koja je na reklamaciju doneta zapertlana."

"Uzevši u obzir sve izneto, predlažemo Vam da još jednom razmotrite ovaj slučaj i donesete odluku koja će biti u interesu svih strana u sporu. Rešavanje prigovora potrošača, koji za predmet imaju obuću, sudskim putem, kao što sugeriše Vaša Komisija za reklamacije, nezamisliv je način rešavanja potrošačkih sporova na bilo kom tržištu i u bilo kojoj situaciji gde su trgovcima zadovoljni kupci, zahvaljujući kojima i ostvaruju profit na prvom mestu."

"Međutim, ukoliko je profit i materijalni interes (na štetu krajnjih kupaca) cilj Vašeg osnivanja i poslovanja, onda su, donekle, ovakva odluka i obrazloženje razumljivi. Duboko smo uvereni da nema potrebe uplitati sudske organe u rešavanje spora oko zapertlanih patika, ali ukoliko je to Vaša konačna odluka i nju ćemo spremno dočekati, kao i na desetine sličnih nerazumnih odluka domaćih trgovaca sa kojima se suočavamo, na dnevnom nivou."

Video: Mesečeve patike glavni hit na aukciji, cena - prava sitnica

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Xaxs

    Sam je kriv, sto nije kupio na buvljaku duze bi ga trajale... Xaxs

  • 😂😂😂

    Meni pukao djon na maxericama,odnesem,pozalim se i dobijem odgovor da djon nije predvidjen za osobe teze od 0.12tona(120kg prim.out)

  • Miroslav

    Meni se desilo sa telenorom.Prvi put uzeo sam telefon preko njih,tri puta se kvario oni su ga popravljali,cetvrti put kada se pokvario i ja trazio novi kao po zakonu koji bi trebao da bude takav,oni su mi dali odgovor da mi je pao u vodu( gde to nije bilo tacno).U tom trenutku se slucajno menjao servis i ja saznao to i zamolio opet prodavce u telenoru da mi posalju telefon na servis s tim da ja ne trazim novi telefon i da se ne spominje odgovor predhodnog servisera .Meni su tada popravili telefon.Ja pisao pismo telenoru i njihov odgovor je bio da oni ne odgovaraju za njihove servisere vec samo za kredit .Posle toga sam uzeo telefon opet kod njih i nisam obratio paznju kada sam uzeo telefon jer sam smatrao da je novo novo i da bi trebalo biti ispravno,ali malo sutra,imao je fleku na ekranu za koju nisu hteli da mi otklone dok se ne rasiri.Kada se rasirila,rekli su da mi je baterija otisla i da nisu oni krivi.I ja kao debil kupio jos jedan telefon za suprugu posle toga a on slika bez boje.Slao na servis,uzimao drugi isti model kod njih,slao dokaze i cetri puta su me odbijali i dali mi odgovore da je telefon ispravan i da se meni samo to cini.Kao da su mi rekli da sam ja debil jer ne umem da gledam njihovim ocima.Ja sam automatski tada ugasio svoj broj,a uskoro cu i suprugin jer drzava ne zeli da staje i podrzi kupca,vec od onog ko joj placa.Ako nekome treba dokaze o zadnjem telefonu gde sam slikao razliku,poslacu vam.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke