Zašto influenseri u Srbiji ne stave "promo" na proizvode koje reklamiraju: Da li tako krše zakon?

Društvene mreže razvile su se do te mere da su mnogima postale ozbiljan i unosan posao

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • ime

    Srpski influenser može samo da bude Novak Đoković, koji je jedan od najboljih svetskih sportista i uticao je na dosta nas da zavolimo tenis i da ga pratimo. Ovi ostali nazovi “influenseri” (pošto očigledno ne umeju da nađu bolji naziv za sebe) su kič i šund. Eh evo ustala sam oprala sam zube sad idem u kupovinu - neka mi neko objasni, kakva je to vrsta influensa odnosno uticaja? To je ono što ja čujem od njih svakodnevno.

  • Realno

    99% influensera nema apsolutno nikakav uticaj na bilo koga pametnog,obrazovanog i uspešnog čoveka koji ima konkretan posao, karijeru i konkretno zanimanje.Da bi na mene neko uticao treba da bude kulturan,harizmatičan,obrazovan,sposoban da u svakom trenutku sagleda sebe i stvarnost.Takvih apsolutno nema među influenserima,blogerima,blogerima i sl. Zato ne koristim društvene mreže u onu svrhu u koju ih na žalost koristi 99% ljudi,a to je objavljivanje gluposti i nebitnih stvari.

  • Chance

    Zakonodavci, sta cekate? Nemacka i Britanija npr su uredile ovu oblast, pa prepisite njihove propise. Svakodnevno nas bombarduju sa reklamama kroz navodne iskrene preporuke i to traje godinama, niko da se seti da to regulise, jer ovo nece prestati.

Google preporuke