Zašto influenseri u Srbiji ne stave "promo" na proizvode koje reklamiraju: Da li tako krše zakon?
Društvene mreže razvile su se do te mere da su mnogima postale ozbiljan i unosan posao
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ime
Srpski influenser može samo da bude Novak Đoković, koji je jedan od najboljih svetskih sportista i uticao je na dosta nas da zavolimo tenis i da ga pratimo. Ovi ostali nazovi “influenseri” (pošto očigledno ne umeju da nađu bolji naziv za sebe) su kič i šund. Eh evo ustala sam oprala sam zube sad idem u kupovinu - neka mi neko objasni, kakva je to vrsta influensa odnosno uticaja? To je ono što ja čujem od njih svakodnevno.
Realno
99% influensera nema apsolutno nikakav uticaj na bilo koga pametnog,obrazovanog i uspešnog čoveka koji ima konkretan posao, karijeru i konkretno zanimanje.Da bi na mene neko uticao treba da bude kulturan,harizmatičan,obrazovan,sposoban da u svakom trenutku sagleda sebe i stvarnost.Takvih apsolutno nema među influenserima,blogerima,blogerima i sl. Zato ne koristim društvene mreže u onu svrhu u koju ih na žalost koristi 99% ljudi,a to je objavljivanje gluposti i nebitnih stvari.
Chance
Zakonodavci, sta cekate? Nemacka i Britanija npr su uredile ovu oblast, pa prepisite njihove propise. Svakodnevno nas bombarduju sa reklamama kroz navodne iskrene preporuke i to traje godinama, niko da se seti da to regulise, jer ovo nece prestati.