Zašto influenseri u Srbiji ne stave "promo" na proizvode koje reklamiraju: Da li tako krše zakon?

Društvene mreže razvile su se do te mere da su mnogima postale ozbiljan i unosan posao

Komentari

  • ime

    Srpski influenser može samo da bude Novak Đoković, koji je jedan od najboljih svetskih sportista i uticao je na dosta nas da zavolimo tenis i da ga pratimo. Ovi ostali nazovi “influenseri” (pošto očigledno ne umeju da nađu bolji naziv za sebe) su kič i šund. Eh evo ustala sam oprala sam zube sad idem u kupovinu - neka mi neko objasni, kakva je to vrsta influensa odnosno uticaja? To je ono što ja čujem od njih svakodnevno.

    0
    0

    Podelite komentar

  • Realno

    99% influensera nema apsolutno nikakav uticaj na bilo koga pametnog,obrazovanog i uspešnog čoveka koji ima konkretan posao, karijeru i konkretno zanimanje.Da bi na mene neko uticao treba da bude kulturan,harizmatičan,obrazovan,sposoban da u svakom trenutku sagleda sebe i stvarnost.Takvih apsolutno nema među influenserima,blogerima,blogerima i sl. Zato ne koristim društvene mreže u onu svrhu u koju ih na žalost koristi 99% ljudi,a to je objavljivanje gluposti i nebitnih stvari.

    21
    1

    Podelite komentar

  • Chance

    Zakonodavci, sta cekate? Nemacka i Britanija npr su uredile ovu oblast, pa prepisite njihove propise. Svakodnevno nas bombarduju sa reklamama kroz navodne iskrene preporuke i to traje godinama, niko da se seti da to regulise, jer ovo nece prestati.

    16
    3

    Podelite komentar

Google preporuke