"Tražio sam pakovanje za mast ali niko ga u Srbiji nije imao. Rešio sam sam": Zašto uvozimo doypack?

"Trentuna pakovanja su jednostavno nepraktična"

Foto: Shutterstock

Pakovanja i ambalaža za hranu uglavnom su birana po praktičnosti, nameni, veličini, ceni za kompaniju… Međutim, šta da radi mali proizvođač u Srbiji ako pravi nešto za šta nema dobro osmišljeno pakovanje?

Kako da svoj proizvod zapakuje i prosledi dalje? Sa tim problemom se soočio naš sagovornik koji prodaje svinjsku mast. Kaže da je sve "pretresao" ne bi li našao pogodnu ambalažu za mast ali da jednostavno, nijedna nije bila dovoljno odgovarajuća, niti je neko smislio takav artikal.

U Srbiji bar, niko do tada. Onda je rešio da smisli sam.

- Razmišljao sam o tome kako da ne ostanu tragovi masti na rukama posle upotrebe, ili ambalaži. Koliko god da upakujete u nešto, uvek će da nađe svoj put i da ostane van pakovanja - priča nam on.

Na tržištu Srbije nije uočio nijedno praktično pakovanje za svinjsku mast za domaćinstva. Smatrali su u kompaniji da su trenutna pakovanja nepraktična i odlučili su da naprave ambalažu koja će biti laka za upotrebu i za pripremu obroka.

- Bio je izazov kako kreirati i realizovati ovako inovativno pakovanje u Srbiji. U to vreme nismo uspeli da pronađemo sličnu ambalažu u Srbiji, a ni firmu koja bi uspela da proizvede doypack pakovanje za svinjsku mast, a da pri tome garantuje kvalitet ambalaže - ističe Gregor Guberinić, osnivač i vlasnik brenda „Bibli“.

Rešenje je, otkriva nam pronašao u Kini odakle i dan danas uvozi doypack ambalaže za pakovanje domaće svinjske mast.

Da je reč o zaista praktičnom i nesvakidašnjem rešenju potvrđuje i činjenica da je doypack pakovanje „Bibli“ proglašeno za najinovativnije pakovanje u agrobiznis sektoru u Srbiji, na ovogodišnjem ocenjivanju kvaliteta proizvoda i usluga “Najbolji u 2020” u organizaciji Novosadskog sajma poljoprivrede.

Foto: Shutterstock

- Kada je reč o inovacijama, nećemo stati na dosadašnjim rešenjima. I u narednoj godini nastavljamo sa kreiranjem novih proizvoda za koje smo sigurni da će imati pozitivan prijem kod potrošača, kao što je to bio slučaj i sa „Bibli“ čvarcima - kaže nam Gregor. A kako je postao "srpski kralj čvaraka", čitajte u našem intervjuu. 

Doypack ambalaža postala je posebno popularna u vreme korone kada su mnogi brendovi tako "dopunjavali" svoje proizvode i čak nosili na kućne adrese mušterija. 

Ta pakovanja su obično neugledna oku, ali koštaju manje.

Umesto da svaki put kupujete plastičnu ambalažu tečnog sapuna na primer, kupovinom ovog pakovanja ne samo da smanjujete količinu otpada na Zemlji, već i štedite. To su uglavnom litarska pakovanja ili ona od 500 ml, a koštaju dvaput ili triput manje nego plastična ambalaža.

Tržište refila je nedovoljno razvijeno u Srbiji, a kompanije bi tako, zapravo, mogle da ostvare bolje rezultate, odnosno prihode ili da smanje troškove, što svedoči i proizvođači poput našeg sagovornika.

Video: Titov poslednji batler nam otrkiva tajnu recepta bledske krempite

(Telegraf Biznis)