Burger King dao popust kupcima, pa izgubio milione
Analitičari iz "Craig Halluma" smatraju da deonice Burger Kinga treba kupiti pre nego što se smiri "frka" koja je nastala zbog prejeftinog Whopera i pilećeg sendviča
Burger King, jedna od najvećih franšiza u SAD, dao je jednokratni popust kupcima zbog kog je izgubio milione dolara. Bez obzira na to, stručnjaci savetuju da je pravo vreme da kupite njihove deonice.
Analitičari iz "Craig Halluma" smatraju da deonice Burger Kinga treba kupiti pre nego što se smiri "frka" koja je nastala zbog prejeftinog Whopera i pilećeg sendviča.
- Deonice ove kompanije prodaju se kao da će franšiza da se ugasi - napisao je Džeremi Hamblin, jedan od zaposlenih "Craig Halluma".
Kada se berza zatvorila u sredu, cena deonica je bila 7,26 dolara, piše CNBC.
Popust koji su nudili svojim korisnicima koštao ih je 12,6 miliona dolara u prodaji odnosno, 10,2 milion dolara profita. Izvršni direktor kompanije je rekao da je ovo greška koja se sigurni neće ponoviti naglasivši da veruje u budućnost ove kompanije, prenosi Klix.ba.
Ono što je pozitivno i zbog čega Džeremi Hamblin preporučuje kupovinu deonica jeste da je ovakav popust sigurno doveo nove mušterije u Burger King, ali i da konkurencija nije u stanju da iskoristi krizu, jer se i sama bori s problemima, prvenstveno misleći na Mekdonalds koji prolazi kroz smenu izvršnog odbora, ali i Wendy's koji je trenutno fokusiran na promociju doručka kao glavnog proizvoda.
(Telegraf Biznis)