Slatkiš koji često kupujemo prvi put na ćirilici, samo u DIS marketima
DIS pokrenuo kampanju “Kupi domaće”
Kompanija DIS je danas predstavila svoju novu, nacionalnu kampanju "Domaći zadatak: Kupi domaće", koja je trebalo da se desi u aprilu, ali je odložena zbog pandemije i vanrednog stanja.
U ovoj kampanji učestvuju naši najveći proizvođači kao što su Bambi, Imlek, Knjaz Miloš i Zlatiborac, a kako je rekao generalni direktor DIS-a, Ivan Šuleić, očekuje se pridruživanje još domaćih kompanija koje su bile u planu, ali im je virus korona poremetio rokove.
Akcija "Domaći zadatak: Kupi domaće" ima za cilj da nas podstakne na kupovinu lokalnih proizvoda, kako bi novac ostajao u našoj zemlji i pokretao srpsku privredu. O ovome se posebno priča sada, nakon korone, a Srbija nije jedina koja intenzivno radi na tom planu. Mnoge evropske zemlje se okreću lokalnim proizvodima, kako bi ojačale svoje ekonomije.
- Kad kupujemo domaće proizvode, mi činimo dobro za našu zemlju - rekao je Šuleić na konferenciji za novinare, i dodao da okupljene kompanije zapošljavaju oko 4.000 ljudi, što znači da kupovinom lokalnih proizvoda podržavamo njih, ali i njihove porodice.
Na pojedinim pakovanjima proizvoda vodećih srpskih brendova biće i jedna novina, na primer prvi put posle nekoliko decenija postojanja, Plazma izlazi s logotipom na ćiriličnom pismu, ali će se takvo izdanje prodavati samo u DIS marketima.
Šuleić je naglasio da ova aktuelna kampanja podseća na sam značaj ćirilice, kao našeg jedinstvenog pisma, ali da novi dizajn svakako neće uticati na vizuelni identitet pomenutih proizvoda.
Novinari su danas u Beogradu imali priliku da premijerno odgledaju reklamni spot za novu kampanju, u čijem centru zbivanja je dete, koje, kako kaže Šuleić, "svojim iskrenim govorom utiče na ponašanje nas odraslih i podseća nas da treba da budemo odgovorni i da svi doprinesemo i menjamo našu zemlju na bolje".
DIS postoji već skoro 30 godina na tržištu, a cilj im je oduvek bio da budu prepoznati kao "naš, domaći".
Dijana Savić, ispred kompanije Zlatiborac, rekla je da je toj kompaniji i DIS-u zajedničko to što su počeli svoj razvoj iz malih mesta, otprilike u isto vreme (DIS, 1991, a Zlatiborac 1992. godine), i što nastavljaju da ulažu u bolju budućnost.
Marija Malović iz Imleka kaže da su oni sa zadovljstvom prihvatili kampanju, podsetivši da ta kompanija mleko otkupljuje isključivo sa teritorije Srbije.
(Telegraf Biznis)