Radikalna odluka: Koka Kola stopira oglašavanje na društvenim mrežama zbog rasizma

I drugi brendovi su počeli da "bojkotuju" popularne platforme, zbog načina na koji plasiraju rasistički sadržaj

Foto: Shutterstock

Coca-Cola, glavna sila u globalnom oglašavanju, najavila je da će obustaviti oglase na društvenim mrežama na najmanje 30 dana, jer se te platforme suočavaju sa osudama vezanim za "način na koji se nose sa rasističkim sadržajima".

Ovaj brend je još jedan u nizu koji pokazuje odgovorno ponašanje u jeku protesta protiv rasizma, a mnoge kompanije već uveliko rade na promeni koncepta poslovanja i "spornim kampanjama".

- U ovom svetu nema mesta za rasizam, kao što ga nema ni na društvenim mrežama - rekao je Džejms Kvinsi, predsedavajući i izvršni direktor kompanije "Coca-Cola".

Rekao je da društvene mreže, koje su bojkotovali i neki drugi brendovi, "treba da obezbede veću odgovornost i transparentnost".

Dodao je da će "Coca-Cola" iskoristiti pauzu za ponovnu ocenu svojih smernica, kada je reč o oglašavanju, a kako bi utvrdila da li su potrebne revizije.

Video: Black Serbs: Umoran sam što sam crn, Srbija je jedino mesto gde se osećam sigurno!

(Telegraf Biznis)