Kako se menjaju reklame? Titl za ljude sa auditivnim smetnjama
Trenutno, 50% reklama u Srbiji sadrži titlove
Ljudima sa oštećenim sluhom čak i svakodnevne dnevne aktivnosti, poput gledanja televizije, predstavljaju izazov.
U većini slučajeva, ovo stvara ozbiljan problem kada je u pitanju jednak pristup informacijama.
Kako bi ukazali na ovaj problem i stvorili inkluzivniji svet, Procter & Gamble, kompanija u čijem porfoliju su brendovi poput Gillette, Pantene i Fairy, kreira sadržaj na način koji ga čini pristupačnim i razumljivim osobama sa smetnjama.
Počevši od jula, kompanija je uvela ispise - titlove u reklame kako bi omogućila ljudima sa različitim nivoima oštećenja sluha pristup istim informacijama koje svi ostali primaju.
Trenutno, 50% P&G reklama u Srbiji sadrži titlove.
“Želeli bismo da se zahvalimo našim partnerima, televizijskim stanicama i agencijama. Jedini način na koji ćemo uspeti da učinimo naš svet inkluzivnijim je ako sve ključne zainteresovane strane u ovoj industriji udruže snage. Naš put je tek počeo, ali smo odlučni u tome da nastavimo u našim naporima da budemo snaga rasta i snaga dobra i vodimo primerom pozivajući druge da se pridruže i deluju na isti način”, izjavila je Mariana Kordopati, direktorka marketinga i komercijale kompanije P&G za jugoistočnu Evropu.
(Telegraf Biznis)