Vlasnik "milka" čokolade kupio kompaniju koja pravi 7 Days: Šta možemo da očekujemo na tržištu Srbije?

Kako je potvrđeno za Telegraf Biznis, posle integracije, portfolio kompanije Mondelez International biće obogaćen dobro poznatim brendovima kao što su 7Days, Chipicao i Fineti.

Foto: Shutterstock

Kompanija Mondelez international završila je formalno pripajanje grčke kompanije koja se bavi proizvodnjom grickalica od testa i Čipita global S.A, vodeće u toj oblasti u centralnoj i istočnoj Evropi.

Kompanije navodi da će ova akvizicija, koja je obavljena u januaru ove godine, omogućiti Mondelezu da evropskom tržištu ponudi veliki broj proizvoda od testa i tako zadovolji sve veću potražnju za ovim proizvodima.

Mondelez ističe da se proizvodi Čipite prodaju na tržištima 50 zemalja širom sveta sa oko dve milijarde potrošača i da se ova akvizicija već snažno odrazila na rast poslovanja.

Kako je potvrđeno za Telegraf Biznis, posle integracije, portfolio kompanije Mondelez International biće obogaćen dobro poznatim brendovima kao što su 7Days, Chipicao i Fineti.

Ujedinjujući operacije, prema našim saznanjima, centralno-južna Evropa postaće ključni region za kategoriju grickalica od testa omogućujući kompaniji da ima veće prisustvo na brzorastućim tržištima na kojima je njeno poslovanje posebno snažno.

Posle formalne integracije sa kompanijom Chipita, poslovne jedinice kompanije Mondelēz International u centralno-južnoj Evropi biće odgovorne za tržišta Rumunije, Bugarske, Grčke, Kipra kao i region istočnog Jadrana koji čine tržišta Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Severne Makedonije, Albanije i Kosova. Samo u ovom delu Evrope kompanija ima 6 fabrika - jednu u Rumuniji, dve u Bugarskoj i tri u Grčkoj.

Chipitini proizvodi već stižu do dve milijarde potrošača u preko 50 zemalja.

Video: Čokolada od koje „boli glava“ koliko je dobra, ali i novčanik

(V.B.)