Paklena dostava iz supermarketa: Beograđanka umalo ostala bez namirnica i živaca, ko je kriv u celom lancu?

Sve više žalbi građana na kurirske službe

Foto: Shutterstock

Odlazak u kupovinu sa dvoje dece ispod tri godine dobar je samo kao ideja za novi nastavak Nemoguće misije, a ni pravljenje spiska namirnica sa slikama i detaljnim opisima proizvoda za muža nije ništa manje pakleno. Prenosimo zbog toga iskustvo jedne sugrađanke koja se, kako nam kaže, ponadala na trenutak da je spas u onlajn kupovini, ali je, svedoči nam, gotovo ostala i bez namirnica i bez živaca.

"Na prvi pogled delovalo je da će sve da prođe glatko - klik, klik, klik na proizvode sa slikama na aplikaciji jednog od najvećih trgovinskih lanaca u Srbiji, izbor dana i termina za dostavu, plaćanje pouzećem i gotovo.

A onda je došlo jutro dostave. Pola sata pre isteka dvočasovnog prozora za dostavu pozvonio je telefon.

-Dostavljač ovde - čulo se sa druge strane.

Taman na vreme, pomislila sam.

- Ja sam u Rakovici, dali su mi pogrešnu adresu, sad sam tek video da ste vi u Višnjičkoj banji, ja do deset ne mogu da stignem - kaže, a na pitanje kad može, ako ne onda kada je dogovoreno, izgovara “oko 14 sati”.

OK, ono “glatko” upravo je naišlo na prvu udarnu rupu. Po ono što nije moglo da čeka 14 sati morala sam sa detetom od godinu i frtalj da izađem do prodavnice, što je upravo ono što sam htela da izbegnem onlajn kupovinom.

Približilo se i tih 14 sati, pa je i došlo, pa na kraju i uveliko prošlo, ali od dostavljača ni traga ni glasa. U 14:30 zovem ga da vidim kada da ga očekujemo.

-Ja upravo završavam smenu, radimo do pola tri, vašu porudžbinu sam vratio u prostorije - izgovara, pa bez žaljenja u glasu nastavlja.

-Ja sam vas zvao, nije se niko javio, neću sigurno da krećem iz Rakovice a da se ne javite. Zovite tamo, neka vide da li druga smena može da vam donese - odgovara drsko čovek koji je u startu kriv za propust.

Prekidam vezu uz viku koja je zatresla zgradu, proveravam telefon, ali poziva nema, a i da ima, nepotreban je, dogovor je bio oko 14 sati.

Posle detaljnog objašnjenja zbunjenoj radnici u korisničkom centru, obećavaju da će neko dostaviti robu do kraja radnog dana.

Kasno popodne napokon stiže dostava. Otvaram kese i vadim stvari, ne obraćam pažnju na datume dok mi pod ruku nisu stigli šampinjoni sparušeni i potamneli od predugog stajanja. Rok trajanja istekao juče! Ali ni to nije najgore. Na pakovanju nalepnica za 50 posto popusta, a na računu puna cena. I za šampinjone i za bukovače.

Foto: Shutterstock

A u danu dostave, koji je sam po sebi na isteku, ističe i rok mlevenom mesu.

Još jedno obećanje - doći će sutra dostavljač sa proizvodima koji su u roku. I jedno koje sam dala sama sebi - onlajn kupovina namirnica - nikad više. Dok ne vidim i ne opipam, ne uzimam", priča ova rezignirana Beograđanka.

Podsetimo, o potrebi unapređenja posla kurirskih službi, naš portal konstantno apeluje. Nedavno smo pisali i o potrebi njiohovog rada tokom vekenda. Ali, jedno su želje potrošača...

Video: Anja je prošla ceo biznis pa prešla u konkurenciju: Kako je raditi s herojima današnjice?

(Telegraf Biznis)