Stigao je oleato u svetsku kafeteriju, ali nisu svi zadovoljni: Zbog kašike ulja došli u neprijatnu situaciju

Vreme čitanja: oko 2 min.

Zanimljivo je da ovo piće sadrži punu kašiku maslinovog ulja, pa je masnije od mnogih obroka, što ima laksativni efekat na organizam

Foto: Shutterstock

Najveći svetski lanac kafe na svetu, Starbaks (Starbucks), pokrenuo je pre dva meseca liniju napitaka - sa maslinovim uljem, a ljudi koji su je do sada probali požalili su se na efekat koji ova čudna kombinacija ima na njih.

Ovaj poznati lanac igrao na to da će ljudi da se oduševe ovom, pomalo bizarnom, kombinacijom, što zbog specifičnog ukusa, što zbog potencijalnih zdravstvenih benefita ekstradevičanskog maslinovog ulja.

- To je jedna od najvećih ideja koje smo imali u poslednjih nekoliko decenija i ona će transformisati industriju kafe - rekao je tada jedan od čelnih ljudi Starbaksa Brejdi Bruer.

Ipak, ono što kompanija nije uzela u obzir je činjenica da se kupci žale da ih ova kafa tera da potrče do toaleta.

- Polovina zaposlenih probala je kafu juče i nekoliko nas je na kraju moralo da požuri do toaleta, ako znate šta hoću da kažem - napisao je na Reditu barmen u jednom Starbaksu.

Zanimljivo je da ovo piće sadrži punu kašiku maslinovog ulja.

- Zbog Starbaksove kafe koja se zove Oleato moj stomak priča - šaljivo je rekao jedan od kupaca.

Ova kafa lansirana je u februaru u Italiji. Sve varijacije, od late kafe sa ovsenim mlekom, preko ledenog espresa, pa sve do hladne kafe sa zlatnom penom, sadrže punu kašiku maslinovog ulja koja dodaje 120 kalorija ovom piću.

Iako je maslinovo ulje na Mediteranu redovna stvar, izgleda da je sama kombinacija kofeina i ovog blagotvornog ulja ubistvena, jer je kafein "podizač", a maslinovo ulje diuretik.

Šolja ove kafe sadrži 34 grama masti, što je više nego što može da se nađe u pojedinim obrocima, a poznato je da se maslinovo ulje dodaje u dijete zbog lakšeg varenja, a kao tome dodamo kafu koja svakako utiče na pjačan rad creva, eto savršene kombinacije za laksativni efekat i hitno traženje toaleta.

Pojedini potrošači i sami su zbunjeni brzinom kojom su morali da otrče do toaleta, a stručnjaci objašnjavaju da je to zato što je u pitanju izuzetno masno piće koje odmah stigne do creva, za razliku od podjednako masnog obroka kome je za to potrebno znatno više vremena.

(Telegraf Biznis)