Skupa industrija torbica i novčanika gubi kupce: Generacija Z i milenijaci više vole ovaj komad
To je veliki problem "sa dubokim dugoročnim implikacijama za luksuzne brendove, objašnjavaju stručnjaci
Proizvođači skupih tašni su u opasnosti da izgube generaciju kupaca jer milenijalci i generacija Z odbacuju torbice u korist rančeva, a često biraju da ne nose ništa.
Samo 39 odsto žena starosti od 18 do 35 godina reklo je da ne nosi torbe, osim za posao ili školu, pokazuje istraživanje Circane, koje prati račune na mreži i u prodavnicama za oko 150.000 potrošača. Sa druge strane, 60 odsto žena od 35 i više godina kažu da uvek nose tašnu.
Mlađe žene su kupile 2 odsto manje tašni u odnosu na prethodnu godinu, dok je prodaja torbica kod starijih žena porasla za 7 odsto u istom vremenskom periodu, navodi se u izveštaju.
To je veliki problem "sa dubokim dugoročnim implikacijama za luksuzne brendove kao što je LVMH" kojima ogroman deo prihoda i profita zavisi od torbica.
U međuvremenu, nošenje torbice oko pojasa, koja je prihvatljiva alternativa mlađim generacijama, ne izgleda kao modna greška kao što je nekada bila.
Prema izveštaju, prodaja rančeva i torbica koje se nose oko struka ili preko grudi porasla je za 56 odsto među mlađim ženama, dok je prodaja svakodnevnih rančeva porasla za 7 odsto. Popularne su i male torbe za kaiš. Mlađe žene koje "traže i funkciju i modu" takođe kupuju male torbe koje se nose preko tela, što je danas najpopularniji stil.
U međuvremenu, prodaja ženskih novčanika pala je za nešto više od 20 odsto u poređenju sa istim periodom 2019. godine, dok je prodaja futrola za kreditne kartice porasla za 16 odsto, navodi Circana.
- Ne moramo da nosimo toliko stvari jer ne idemo u kancelariju svaki dan i naši telefoni su postali naši novčanici - stoji u istraživanju. Kod mlađih žena postoji rend da im ruke budu slobodne, dok starije žene nose torbe "navike".
(Telegraf Biznis)