"Majstor mi na kraju radova povećao cenu, pa pokrao materijal": Šta uzrokuje bahato ponašanje i paprene cene?

Vreme čitanja: oko 2 min.

Iskustva su brojna i uglavnom negativna

Foto-kolaž: Shutterstock, A. Nalbantjan

Jedan korisnik postavio je pitanje na jednoj društevnoj mreži, zašto se majstori često ponašaju neodgovorno i nezainteresovano za svoj posao. Istakao je kako su mu se nekoliko puta desila loša iskustva sa majstorima koji nisu ispunili dogovorene rokove, nisu završili poslove ili su jednostavno otišli bez objašnjenja.

"Lično ne uspevam da ih nahvatam da mi urade ono što mi treba, pa sam uzeo sam da radim dosta toga, ali drugari koji su uspeli su jako nezadovoljni kvalitetom rada. Jedan je skoro imao situaciju gde je majstor pokusšao na silu da mu iznudi novac pošto nije završio dogovoren posao. Osecam mučninu svaki put kad ih zovem telefonom, znajući da je velika šansa da će me zvlačiti na finjaka", istakao je korisnik, pa dodao:

"Ne sećam se da je ovako bilo ranije, jedino objašnjenje koje mi pada na pamet je da je većina normalnih otišla preko zbog potražnje, pa nalećemo pretežno na debile".

Mnogi korisnici su se složili sa ovom obajvom, deleći svoja slična iskustva. U komentarima su isticali da se čini da neki majstori ne preuzimaju odgovornost za svoj rad, a neki su čak sugerisali da to može biti rezultat nedostatka profesionalizma ili licenciranja u industriji.

Jedan korisnik je dodao da je često teško pronaći pouzdane majstore jer je konkurencija velika, a kvalitet usluga varira. Drugi su komentarisali kako je važno tražiti preporuke i proveriti reference pre nego što se angažuje majstor.

"Znaju da vi[e trbebaju oni tebi nego ti njima, a zarađuju super. Provalio sam da su svi makstori odjednom postali veliki vernici, niko neće da radi na crveno slovo, ko mene u firmi pita dal' je crveno slovao, dobijem dan za salvu i cao", jedan je od komentara.

"Imam utisak da dosta njih ima problem sa odlaganjem posla, kao studenti kad odlazu učenje. Više puta sam ih zatekao da bleje i ne rade ništa, a pricaju da su zauzeti", još jedan je komentar.

"Zovi me za tri meseca"

Jedan korisnik je istakao da je znao kakve će muke sa njima imati, ne bih ni renovirao stan..

- Keramičar me pita koliko kvadrata ima kupatilo, pa kad je čuo, usledio je odgovor "može brate, zovi me za tri meseca"... Jedva našao nekog, uradio veoma loše, kajem se što nisam sam uradio, pa bar da mi ne bude žao što sam ja loše uradio - istakao je još jedan korisnik društevnih mreža.

"Cene otišle u nebesa"

- Vodoinstalater došao, pogledao posao, trebalo samo da zameni sve ventile i da montira sanitariju, tražio 200 evra za ruke. Ja uradio sam za jedno pre podne... Električar za jedan kabal, osigurač i dve utičnice za ruke 120 evra. Isto uradio sam za par sati... Moler krpi spojeve gipsa i zida, ubeđuje me da je to fabrički spoj, "Miki, ništa se ne sekiraj", posle zid kriv, golim okom se vidi, pa je onda izgovor "ne može od babe devojka"... Majstor za krov loše pogodio posao verovatno, započeo, pa tražio još 30% para, ja odbio, on ukrao materijal iz stana... A svi majstorčine kao - još jedan je komentar.

Vaše iskustvo pišite nam u komentarima.

(Telegraf Biznis)