• 1

Zabranjuje se reklamiranje brze hrane na internetu? Jedna evropska zemlja preduzela korake

Gojaznost kod dece je snažno napredovala u periodu od 1975. do 2016. godine, a taj trend se nažalost nastavlja

  • 1
foto Pixabay

foto Pixabay

U poslednje vreme sve je više restorana brze hrane širom sveta, i oni su, nažalost, sve više dostupni deci koja se generalno hrane nezdravo. Problem su i pekare kojih ima na svakom koraku, neredovni obroci, slatkiši.

Kako bi se sprečilo dalje širenje dečje gojaznosti, neke kompanije imaju inicijativu da se zabrani onlajn reklamiranje brze hrane, kako bi deca što manje "upijala" taj sadržaj.

Naime, gojaznost kod dece je u porastu decenijama unazad. Primera radi, prekomerna težina kod njih je drastično porasla u periodu od 1975. godine, kada je bila 4 odsto, na više od 18 procenata, koliko je zabeleženo 2016. U obzir su uzeta deca uzrasta od pet do 19 godina.

Nešto malo više su gojazni dečaci, ali neznatno. Sve u svemu, šefovi britanskih kompanija Britvic, Kellogg's i Mars dali su "zeleno svetlo" naporima vlade te zemlje da se smanji gojaznost među decom. Vlada ima za cilj da pomogne porodicama, dakle, roditeljima i deci da "prave zdravije izbore".

Najpre je bio plan da se zabrani svako reklamiranje brze hrane na TV ili internetu pre 21 sat, ali je to malo "pojačano" u novembru. Pretpostavlja se zbog toga što je Boris Džonson završio u bolnici zbog kovida-19, a smatra da je komplikacija povezana s tim što je gojazan.

Ovaj predlog, koji je još uvek u fazi preispitivanja, mogao bi da uvede neka od najtežih ograničenja digitalnog marketinga na svetu do kraja 2022. godine.

Kompanije neće moći da promovišu hranu bogatu mašću, solju ili šećerom, u oglasima na Fejsbuku, plaćenim rezultatima pretrage na Guglu, PR tekstovima ili objavama na Tviteru i Instagramu.

Video: Smršala 15 kilograma samo zato što je koristila ovu jednostavnu spravu svaki dan

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • glavonja

    Ovdenije problem u reklamisamo treba vratiti porodicu i osnovne vrednosti vaspitanja u porodici bice sve u redu.Da prevedem majke kuvajte rukove imesto sto kupujete picu.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke