• 2

Kako je Metalac za 7 dana napravio bum na Tviteru: Otkrivamo ko smišlja najčitanije tvitove u Srbiji

"Metalac je brend čije ime asocira na tradiciju i izaziva nostalgiju, ali pokušavamo da ponudu i komunikaciju prilagodimo očekivanjima i potrebama mlađih generacija. Važno je komunicirati ka svojoj ciljnoj grupi, a kao što tvit iznad ilustruje – naša je prilično široka", kaže sagovornica Telegraf Biznisa

  • 2
Metalac tvitter Foto: Twitter, Pixabay

Za samo nekoliko dana jedna domaća kompanija uspela je da napravi preokret kada je reč o prisustvu nekog brenda na društvenim mrežama. Tviter je "poludeo" i poruke su se samo nizale. U jednom trenutku, izgledalo je da gotovo svi imaju "Metalac" posuđe, a oni koji nemaju da žele da nabave. Dodatno, Tviter profil tog našeg brenda izdvojio se i svojim duhovitim odgovorima.

Koliko je važna moć društvenih mreža i kako je iskorstiti, objašnjava ona koja i stoji iza tog popularnog profila - Jelena Mijatović, direktora Digitala u Metalcu.

- Tačno je da je naš Twitter nalog najveće interesovanje izaziva prethodnih nedelja, ali ono je rezultat našeg dugogodišnjeg prisustva na mrežama. Od 2011. godine smo krenuli sa Facebook stranicom Metalac Posuđa i Twitter nalogom, a 2017. smo se proširili na region i uključili celokupnu ponudu i maloprodaju Metalca u komunikaciju. Baza fanova raste i trenutno imamo oko 400.000 pratilaca na različitim nalozima, od Facebook-a do Youtube-a.

Iza zanimljive komunikacije koja privlači pažnju stoji veliko poznavanje i brenda i društvenih mreža - objašnjava ona.

Mnoge kompanije u Srbiji, naročito domaće, ne koriste potpuno potencijal društvenih mreža i važno prepoznati njihov značaj. S druge strane, važno je i mišljenje publike, a Mijatovićeva ističe da je njima, više od svega, važna dvosmerna komunikacija sa pratiocima.

- Da znamo šta žele, šta im se dopada, da smo tu ako imaju pitanje ili problem. Ljudi to prepoznaju - priča naša sagovornica.

  • Otkud baš tviter? Kompanije, čini se, pre biraju Linkdin, ili Instagram, kao i Fejsbuk?

- Kao što smo rekli, fokus nam jeste bio na Facebooku i Instagramu, ali nam je osvajanje Twittera bio izazov i već neko vreme na mapi. Za razliku od pomenutih društvenih mreža, Twitter zahteva poznavanje te mreže i reagovanje gotovo pa istog trenutka. 😊

  • Neka od istraživanja u svetu pokazuju da se je tipičan korisnik Twittera mlad, bogat, fakultetski obrazovan muškarac, šta ste vi primetili?

- Domaće istraživanje kojim se vodimo, Social Serbia 2020, pokazuje da je Twitter zapravo jednako popularan i kod onih sa 55 i kod onih sa 35 godina. No, manje obraćamo pažnju na karakteristike poput obrazovanja i finansija, a više na interesovanja i ponašanje ljudi kojima se kao brend obraćamo. S tim u vezi, korisnike Twittera u Srbiji bismo pre opisali kao ljude sa kritičkim pogledom na aktuelna dešavanja.

Kada pričamo o ovoj temi, navodi Jelena, od efekata na prodaju važniji su oni koji se tiču građenja dobrih odnosa sa kupcima.

Ove dve mreže dominiraju Foto: Shutterstock

- Te efekte vidimo već sada, a osećaćemo ih i na duge staze. Mada ne možemo da kažemo da nismo virnuli u rezultate prodaje posuđa u poslednjih 7 dana u našim prodavnicama - iskrena je ona.

Jedno od najčešćih pitanja prethodnih dana bilo je i ko tačno stoji iza profila Metalca, a za naš portal iz kompanije otkrivaju da strategiju i planove kreira tim za nastup na društvenim mrežama koji pored Metalca uključuje i kreativnu agenciju Pioniri sa kojom sarađuju od prve objave na društvenim mrežama, pre 10 godina.

- Sve što radite iz zabave može biti – rizično. Najvažnije je ogromno predznanje i poverenje na relaciji klijent-agencija, koji već dugo rade zajedno -  navode nam i najavljuju novi zanimljiv projekat već za meces dana.

A koji je najupečatljiviji tvit?

Jednan od tvitova "Važno je komunicirati ka svojoj ciljnoj grupi, a kao što tvit iznad ilustruje – naša je prilično široka"/Foto : Printscreen

- Na Svetski dan zagrljaja hteli smo da podsetimo ljude na važnost brige za druge, tu empatiju ljudi su prepoznali i dobro prihvatili, kao što smo i mi dobro prihvatili svaku šalu na sopstveni račun - kažu nam u Metalcu.

Da li se vama dopada komuniciranje brenda i interakcija na društvenim mrežama? Pišite nam u komentarima.

Video: Kako građani Srbije mogu da zaštite lične podatke?

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Rea

    2. februar 2021 | 14:09

    Kad je Metalac proizveo prve rostfraj šerpe,ja sam kupila 6.različitih,i evo preko 40godina ih koristim svakodnevno,i kao nove su!Još sam koristila plin,a zna se da on više oštećuje!Bravo za Metalac!

  • Samo Svoj

    2. februar 2021 | 15:39

    Živim u Americi i slučajno u trgovini vidim šerpe “ Made in Serbia” i kupim . Zaista im je kvalitet odličan , evo već 4 godina ko nova

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>