• 0

Filter košta 2.000 RSD: Kako je jedan tuš postao must-have, da li nam novi izumi samo mame novac?

Pre nego kažete "tuš je tuš", tu su kreativni trgovci koji će vas ubediti da vam treba baš ovakav, specijalan izum prilikom tuširanja. Koliko su u pravu?

  • 0
tuš Foto: Freepik

Praktične i korisne stvari za domaćinstvo su svuda oko nas, ali poslednjih godina one imaju i neke "više" namene, dobar dizajn, reklamu i ne tako malu cenu.

Sada je u trendu i fokusu priče o kupovini za kuću - tuš, i to ne bilo kakav. Na tržištu postoje brojne, atipične vrste: SPA tuš, onaj s filterom za hlor i mineralizaciju vode, tuš sa kuglicama od aktivnog uglja, zeolitom i srebrnim nitima za prečišćavanje vode od teških metala, zatim hidromasažni stubovi za tuš kabinu itd.

Mamac je što, kada na primer kupite tuš sa filterom za čišćenje od hlora, mimo cene do nekih 50 evra koliko košta sam tuš, na nekoliko meseci treba da kupujete i filtere koji koštaju oko 2.000 dinara.

Na domaćem tržištu takođe se nalaze tuševi koji koštaju oko 2.000 dinara. Proizvođači tvrde da "troše znatno manje vode, uklanjaju 97% hlora i teških metala u vodi, pomažu da koža i kosa nakon tuširanja budu manje suve".

Ipak, ne treba zaboraviti da hlorisanje vode nije proces koji se dešava bez razloga, naime, poenta je u dezinfekciji i suzbijanju mikrobioloških zagađenja, mada treba biti oprezan u kontekstu vremena provedenog u vodi (čitaj: kadi, tuš kabini, bazenu).

Kada je reč o hidromasažnim stubovima, oni svakako imaju i neku drugu namenu, a to je masaža - koju svrstavamo u domen luksuza prilikom tuširanja. Dakle, u tom slučaju, visoka cena je donekle opravdana. Ipak, prosto je neverovatno da postoje stubovi koji koštaju više od 200.000 dinara.

Proizvođači ih uglavnom reklamiraju ovako: "Nije potrebna izmena u instalacijama, lako se montiraju, a pružaju mogućnost dodatne relaksacije prilikom kupanja ili tuširanja".

Eko trend je definitivno zavladao svetom, a primetan je i bum kupovine i potražnje na tržištu prečišćivača vazduha, kao i klasičnih filtera za vodu, specijalnih flašica. Postavlja se pitanje - zašto nam je pijaća voda postala "neprijatelj"?

Da li smatrate da su novi, moderni uređaji zaista praktični i smisleni, ili su stvar marketinga? Pišite nam u komentarima.

Video: Jedini na Balkanu ručno proizvode parfeme: Njihovi mirisi nemaju nazive, već kodove

(Telegraf Biznis/B.Đ.)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>