Ispunjene želje potrošača: Promena menija u fast fudu posle osam godina
Prodaja doručka činila je 8% ukupne prodaje "Wendy's" u SAD
Mekdonalds dodaje pekarske proizvode u svoj stalni meni prvi put posle više od osam godina, jer pokušava da oživi prodaju doručaka.
Počev od 28. oktobra, kupci će moći da kupe fritulu od jabuka, kiflu sa borovnicama ili krofnu sa cimetom, širom SAD. Proizvodi "McCafe Bakery" biće dostupni ceo dan. Ova kategorija je u restoranu brze hrane bila zapostavljena tokom pandemije, jer su mnogi zaposleni radili od kuće, čime su "narušili" svoje uobičajene navike na putu do posla.
NPD grupa je otkrila da su transakcije jutarnjeg obroka, u glavnim lancima restorana, pale za 18% u nedelji koja se završila 7. juna, u poređenju sa istim periodom prošle godine. Za razliku od ručka i večere, koji su se mnogo bolje kotirali, prodaja doručka je znatno usporila.
Mekdonalds se, takođe, suočava sa većom konkurencijom, kada je reč o doručku, u SAD. Samo nekoliko nedelja pre nego što su države uvele karantin, "Wendy's" je lansirao svoj meni za doručak širom zemlje, navodeći neke potrošače da uvedu nove rutine vezane za jutarnji obrok.
Prodaja doručka činila je 8% ukupne prodaje "Wendy's" u SAD, u drugom fiskalnom kvartalu.
U pokušaju da poslovanje teče nesmetano, i uprkos novim izazovima koje je donela pandemija, Mekdonalds je takođe privremeno uskladio svoj meni, uključujući svoju popularnu opciju celodnevnog doručka, za koju se korisnici franšize žale da "usporavaju rad kuhinje".
Kompanija polako vraća ove stavke u meni i pokreće promocije, a u ponudi su, na primer, omiljeni obroci muzičkih zvezda Trevisa Skota ili Džej Balvina. Akcije kompanije, koja ima tržišnu vrednost od 173 milijarde dolara, ove godine su porasle 13 odsto.
(Telegraf Biznis)