Njegov tim je radio 20 sati dnevno, a da bi im pomogao da izdrže koristio je mantru od dve reči
Klasične taktike menadžera više nisu funkcionisale u ovakvoj situaciji
Na početku pandemije, finansijsko tehnološki startap "Numerated" imao je posla preko glave. Den o Mali i njegov tim koji čini 55 ljudi nije stajao celog proleća i leta, a ove dve reči pomogle su im da preguraju dan za danom.
O Mali je osnivač i direktor kompanije iz Bostona kojoj je posao da pomaže bankama da automatzuju svoje procese. Kada su na snagu stupili prvi programi za pomoć građanima i privredi, finansijskim institucijama bilo je potrebno da obrade ogroman broj kredita i zahteva i to veoma brzo. Mnogi su u pomoć pozivali O Malija.
Tokom meseci kada je bilo najviše posla, njegov tim koji čini 55 ljudi radio je u proseku 20 sati dnevno kako bi pomogli bankama da realizuju zajmove vredne 250 miliona dolara svakog sata, piše Inc.com.
Klasične taktike menadžera više nisu funkcionisale u ovakvoj situaciji.
- Moramo da budemo ultra direktni jedni prema drugima, čak i kada je to teško da se čuje. Prolazimo kroz krizu i nemamo vremena da sve odradimo - shvatio je tada O Mali.
Tada se setio knjige, kontroverzne u svetu biznisa, "Radikalna iskrenost: Budi super šef, a da ne izgubiš humanost". U knjizi se kaže da sa zaposlenima treba da se komunicira direktno, oštro i bez uvijanja i ulepšavanja.
Upravo je tada "Radikalna iskrenost" postala mantra ovog direktora. Ipak, shvatio je da biti oštar nije dovoljno, već da i sam mora ozbiljno da zasuče rukave i da pomogne zaposlenima da reše nastali problem.
- Jedno je da kažeš nekome "Hej, zeznuo si stvar, reši je do sutra, tada se vidimo", a sasvim je drugo kada kažete "Vidi, ovo nije prošlo kako treba, pomoći ću ti da to popravimo. Šta ti je potrebno?" - objasnio je on.
O Mali i njegov tim su, koristeći ove postulate, pregurali nekoliko napornih meseci tokom kojih nisu imali vremena ni za nekoliko sati sna.
(Telegraf Biznis)