Šta kada vam se odlepe patike, a radnju su zatvorili zauvek?

Potrošači imaju dve opcije u ovom slučaju

Foto: Shutterstock

Mnogi naši građani još ne znaju kako da ostvare svoja potrošačka prava, a zbog toga su najčešća pitanja koja se odnose na to šta uraditi kada se pokvari netehnička stvar (odeća, obuća i slični proizvodi koji nemaju tehničke karakteristike) i kako ih vratiti. O tome čitajte opširnije OVDE. 

Ima i slučajeva međutim, poput jednog naše čitateljke koja nam se požalila da je kupila patike i nosila ih svega desetak puta posle čega su se odlepile. Njen problem je veći jer je kupila obuću u prodavnici koja se zatvorila sledeći dan.

- Napominjem da lako gazim i da mi obuća traje dugo. Patike sam kupila dan pred zatvaranje radnje (moja greška) ali nisam očekivala da se mogu odlepiti tek tako - kaže naša sagovornica.

Proveravali smo šta može da uradi:

- Ukoliko postoji neka druga prodavnica, istog naziva, trebalo bi to da joj bude prva adresa - kaže za naš portal Marko Dragić, pravni savetnik pri Nacionalnoj organizaciji potrošača (NOPS)

Ukoliko ne postoji radnja ili lokal broj dva, postoji pravni sledbenik koji je nasledio sva prava i obaveze firme, naglašava on.

Ističe i da bi trebalo proveriti da li je firma otišla u stečaj, ugasila se ili je otišla u likvidaciju.

- Najbolja opcija za potrošače je da postoji druga radnja, i da se kod njih uloži reklamacija. Ukoliko ne, onda direktno da kontaktiraju proizvođača odnosno uvoznika te robne marke i uđu u proces reklamacije - objšanjava naš sagovornik.

Video: Mesečeve patike glavni hit na aukciji, cena - prava sitnica

(Telegraf Biznis)