Fejsbuk menja ime? Metaverzum im je nova "opsesija"

Rebrendiranjem, Fejsbukova aplikacija za društvenu mrežu će verovatno biti pozicionirana kao jedan od mnogih proizvoda u okviru matične kompanije

Mark Zakerberg / Foto: Tanjug/AP

Društvena mreža Fejsbuk planira da promeni ime iduće sedmice i da poslovanje nastavi pod novim brendom koji će odražavati fokus kompanije na izgradnju metaverzuma, objavio je portal "Verge", pozivajući se na izvor koji je direktno upoznat s tim planovima, a prenosi Rojters.

Izvršni direktor Fejsbuka, Mark Zakerberg, namerava da govori o rebrendiranju na godišnjoj konferenciji kompanije "Konekt" 28. oktobra, ali bi plan mogao da bude objavljen i ranije, navodi se dalje.

Metaverzum se odnosi na svet virtuelnog okruženja, kojem ljudi mogu da pristupe putem interneta, a izraz može da se odnosi na digitalni prostor koji korišćenjem virtuelne stvarnosti ili proširene stvarnosti - nalikuje realnom životu.

Rebrendiranjem, Fejsbukova aplikacija za društvenu mrežu će verovatno biti pozicionirana kao jedan od mnogih proizvoda u okviru matične kompanije, pod čijom kontrolom će biti i grupe poput Instagrama, WhatsApp-a, Oculus-a itd.

Iz Fejsbuka su rekli da ne žele da komentarišu glasine ili spekulacije.

Video: Najveći pad Fejsbuka u istoriji: Sve o apokalipsi na društvenim mrežama i koliko je para izgubljeno

(Telegraf Biznis)