Povratak na Telegraf.rs
Info
IT Biz
Agro
Karijera
Nekretnine
Novčanik
Beograd na vodi
Bizcast
Green Energy
Za ispravno funkcionisanje sajta, molimo Vas aktivirajte Javascript.
Markets
by TradingView
Tema: Kozmetika
L'Occitane ostaje u Rusiji, na Tviteru napeto: "Koristim njihovu kremu godinama, ali nikad više"
1
2
Odlazi i Sephora: "U naredna 24 sata zatvaramo sve u Rusiji"
7
2
Kompanija dm uvodi UVEK POVOLJNE cene: "Tržištu Srbije donosimo nov koncept kupovine"
0
5
Megapopularan brend ukida mreže: "Nisu sigurno mesto. Mi podstičemo opuštanje, a ne stres"
0
0
Kako je Rijanin brend uspeo da transformiše celu industriju? Ključni razlog zašto je pretekao druge
0
1
Rizikovala je sve, a danas njena kozmetika osvaja tržište
2
6
Od ishrane do mode: Znate li šta sve utiče na štetne emisije i kolika nam je svest o tome?
0
0
Bačena hrana postaje nova haljina, a možda ostane nešto i za lice
0
0
Kremu "za normalnu kožu" više nećete moći da kupite: Gigant unosi novine, tvrdi, u korist potrošača
0
0
Video
Sve iz rubrike Video
Pogledajte šta znače oznake na ambalaži proizvoda koje svakodnevno koristimo
0
1
Ženski brijači skuplji, a manje kvalitetni od muških: Porez na roze opstaje i u 2021
3
0
Šiseido se oslobađa svojih povoljnih brendova: Novi dogovor vredan je 1,5 milijardi dolara
0
1
Da li šampon za tržište EU zaista bolje radi svoj posao? Probali smo, ovo je utisak
2
0
Da li mirišete gel za tuširanje i šampon pre kupovine? Baš to nikako ne biste smeli da radite
12
29
"Naši radnici dobijaju i 13. i 14. platu": Direktorka dm drogerie o tajnama uspeha u krizno doba
5
2
"Ne postoje ružne žene, samo lenje": Kako je nastao jedan od svetskih brendova kozmetičke industrije
4
13
Nijedno kupanje nije moglo da prođe bez njega: Da li Srbi i dalje kupuju Merima sapun?
11
22
Neuobičajena promena u kozmetičkom gigantu: Odlazi dugogodišnji šef
0
1
Zubni tehničar po struci, a probila led u Srbiji sa icrtavanjem obrva: Da li u salonima leži zarada?
3
257
Da li znate da 75% žena farba kosu? Kako je preko noći posao snova postao "posao iz pakla"
0
2
Kako nas varaju brendovi: Ako vam stalno manjka para, upali ste u zamku
1
3
1
2