Povratak na Telegraf.rs
Info
IT Biz
Agro
Karijera
Nekretnine
Novčanik
Beograd na vodi
Bizcast
Green Energy
Za ispravno funkcionisanje sajta, molimo Vas aktivirajte Javascript.
Markets
by TradingView
Tema: Oglašavanje
Kako internet gigant koristi usluge oglašavanja? EU je rešila da ih ispita do kraja i kazni
0
0
Za deceniju digitalno tržište uvećano više od 6 puta
0
0
"Pronađi savršenog Sugar Daddy": Sraman oglas širom prestonice, Mađari traže da se hitno ukloni
0
0
Slamka spasa su onlajn oglasi: Kriza u marketingu oborila BDP evropske ekonomske sile
0
0
Stručnjaci Httpool-a su prvi u svetu koji su učestvovali u ‘TikTok Akademiji’
1
1
Gugl sklopio ugovore s više od 600 medijskih kuća: Platiće za vesti, ali i novinare
0
0
Kompanije su tokom krize morale da smanje budžet: Ovog segmenta su se prvo odrekle
0
0
Najpopularniji portali ostaju bez reklama, kažnjeni jer su objavljivali snimke napada u Beču
3
0
Jedini Balkanac koji je prevario Gugl za Telegraf: Ne radim ništa već 15 godina, naučiću i vas kako
11
86
Video
Sve iz rubrike Video
Ko će prvi da popusti? Zakerberg: Ne menjamo ništa, kompanije će se vratiti same
0
2
Platiš dinar, vrati ti se 8: Kako Fejsbuk dampinguje cene u Srbiji i uzima najveći deo kolača
4
7
Bojkot Fejsbuka: Kompanije širom sveta se udružile, a ovo je priča koja stoji iza radikalne odluke
5
10
Radikalna odluka: Koka Kola stopira oglašavanje na društvenim mrežama zbog rasizma
2
0
Da li je content i dalje king? Kako padamo pod uticaj i kako napraviti biznis forum posle korone?
0
1
Da li ste primetili? Reklame gotovo svih brendova postale su iste!
0
1
Ne žele više da gube milione: Gugl i Fejsbuk će morati da plaćaju medijima za vesti
0
0
Ovo je kriza koja se ne propušta: Brendovi imaju šansu veka
0
7
U Italiji Vog ima potpuno belu naslovnicu, u Srbiji nose stolice s posla kući, ali jedna je poruka
0
0
Oglašavanje u doba korone: Velika šansa za brendove u promeni navika potrošača
0
0
Oglašavanje u doba korone: Agencije sada mogu da pomognu brendovima, mediji da monetizuju
0
1
5 moćnih psiholoških trikova koje reklame primenjuju da budu ubedljive, a da to i ne primetite
0
4
1
2